K: Lesson 1

Just nu sitter jag i computer class, vilket ar den enda lektionen jag har idag!
Extremt oinspirerande, det ar en koreansk larare som pratar luddigt och petar sina naglar medan vi far sitta och lyssna pa en introduktionsvideo till hur man anvander Word.
Back to basics?

Imorse var vi uppe innan soluppgangen och sprang.
Som vanligt.
Det ar alltid sa otroligt vackert nar den val gar upp!
Idag var det dock golfgubbar i parken, turligt nog ar jag ju van vid sadana sa nada bollar traffade mej!
Parken ar for ovrigt typ tre fotbollsplaner med nagra trad brevid motorvagen.
Tjusigt va?

Snart ska Marlou och jag fixa PO boxar och skolbocker!

Smell yous laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0