K: Labor Day

Tjabba fans!


Nu är det Labor Day over here vilket betyder en ledig dag!
Vi hade värsta sovmorgonen idag och tränade inte förrän kl 8.
Jag dog sen när jag satt inne i training room och fick massage av Cheryl.
Det gjorde SÅ ont att jag nästan grät.
Training room måste jag för övrigt ta bilder på, så himla proffsigt!

Just nu sitter jag i Sams rum och lånar hennes internet. Det luktar lite svett...hehe...
Utanför i vardagsrummet sitter Marlou och Sharon och tittar på Vänner.

Idag har Marlou och jag varit ute och fotat campus.
Tyvärr hann vi bara till friidrottsbanan, sen var vi genomdränkta i svett, det är såååå varmt!
Dessutom hade vi Sahara i munnen så vi gick tillbaka till "dormsen" för att vattna oss.
Sen begav vi oss ut igen och då dog mitt kamerabatteri...typiskt!
Istället satte vi oss under ett parasol och pratade, mycket gemytligt!

Jag är helt addicted to Poptarts! Hela min resväska kommer vara full av dem till jul!


Bowlingen igår



Banan


Lite Cardinal Village

Marre: Jag ser ingen bloggaction!?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter som du har det bra, härligt att höra!

BIG KISS!

2009-09-09 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0