M: Hallo aus Karlstad!

I am alive and blogging from Karlstad!

Än så länge känns Karlstad helt ok, ganska kungen, men det kommer neverever att kunna mäta sig med Götet, punkt! Vi får väl se om jag kommer trivas i Värmland eller inte, lite to early för att klargöra det ännu, men jag håller mina fingers crossed i varje fall!

Nu borde jag verkligen knyta mig, tomorrow it all begins! Dags för lite välbehövd sömn som jag hoppas ska lindra de små fjärilarna i maggen något :-)

By the by, nu kommer jag inte ihåg vilka det var jag diskuterade det här med... Tror iaf att du Kurre var med i diskussionen. Du sa att du ville ha en himmelsäng och varpå någon sa att det finns gigantiska "blad" att köpa på IKEA som man kan sova under. Lucky me att min systerdotter har ett sånt, det är huuuur mysigt som helst att sova under, haha :-)

LÖVA Sänghimmel
Aus IKEA, införskaffa omedelbums, kommer förgylla er nattsömn oerhört!




Puss på er allihopa, I miss you!


Kommentarer
Postat av: Mary

MEN NÄR KOMMER DU EGENTLIGEN??????????

2009-08-24 @ 05:41:25
Postat av: Karre

Haha, du menar att lövet ska ersätta min dröm om en himmelsäng?

2009-08-24 @ 09:49:00
URL: http://marrokarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0