K: Sommaren i city...

Telefonen väckte oss imorse och därefter rullade dagen på.
Nada braiga mejl på mejlen och heller inte några braiga besked på telefonen...än!
Fyyyyy!

Men jag har hunnit med en hel del annat bra idag!
Jag som brukar vara sistaminutenpackare har redan insett vad det är som behövs införskaffas för den lååånga resan, turligt var Mart med på stanspanet!
Som vanligt, otroligt kul att träffa henne igen!
I och med att hon träffade på Jude Law i London förra veckan är det ju som om jag indirekt har träffat honom nu då! Hehe...
Sedan mötte vi Lovisa för lunch. 
Vår glasspassion tog över efter ett tag så Lovisa och jag satte oss vid kanalen för en glass.
Vi uppdaterade våra nagellacksförråd något också.
Väldigt viktigt med tanke på att en av oss (inte jag) måste matcha naglarna med landslagsdräkten till helgen!
Vardagsmat för henne dock! ;)
En STOOOR kram senare träffade jag Daniel på spårisen.
Heliga, vad längesen det va! :(

Sen satt Nine och jag på skvallerbänken vid vallen.
Jupp, skadade/sjuka/bråttom till telefonen var ursäkten för vårt icketränande.
Dock hjälpte vi Olsson stört mycket med hans träning!
Så kom äntligen resten efter sitt pass.
Och Nix körde hem till tonerna av Carola!
Underbart!

Nu ska jag ringa USA igen, uuuur och sen blir det på med löparkläderna!
Yeeeeaaaah!



Jag har tänkt...
En cykel är nog en bra införskaffning over there liksom.
Det finns ju de som säger att man inte kan klara sig utan en bil i staterna.
Men en cykel är väl minst lika bra!?!?!


















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0