K: Longing for lullabies

Niclas. Axel. Hanna. Emmelie. Philippe. Linus.
Kanelbulle och godis.
Idag fikades det som bara den!
Och det var verkligen kul att träffa alla igen!

Jag har äntligen klippt mej idag!
Yeeeeaaaah!
Det tog alltså ett helt år för mej att ta itu med det.



Nu blir det andra bullar...eller inga alls faktiskt...
(Är inte tillräckligt teknisk för att vrida bilden...ni får stå ut med nackspärr!)


Nu sitter jag och args åt USA&krångligt pappersarbete (som vanligt).
Men snart ska jag faktiskt säga adjö för dagen och sova lite.
Och jag tänker faktiskt inte svara på ett enda sms eller samtal nu...
Jag är alldeles för trött!
Sådetså!

Piggare imorgon?
Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0