K: Goodbye my lover!

Nu har vi sagt hejdå på riktigt.
Och det känns tomt.
Ändå kändes det helt overkligt och som om vi skulle ses bara imorgon igen.
Jag tror inte att jag kommer inse något förän jag sitter på planet.

Hur som så hade vi det väldigt mysigt,
och även om ett avsked hängde i luften va det som vilken träff som helst.

Min moster berättade för ett tag sedan att man numera kan säga:
"You're sooo Obama!"
Vilket i USA betyder något positivt...
Därför ska Marr&jag försvenska det hela och köra på kungahuset!

Jupp, det är kungen alltså! Heeeelt C-G!
Har du tränat eller? Du är ju totally Westling!



Nepp, nu är det bedtime!
Jag har träning tomorrow!
Party on people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0