K: Facing reality

Nu sitter vi här framför Skype båda två och övar på hur det ska bli i hela 4 månader! 

Marr dissar studera.nu och blev överraskad med att hon börjar skolan en dag tidigare än hon hade planerat.
 Surt Marr, ingen shopping på måndag för dej då alltså! ;)

Jag sitter och väntar på att USA ska svara mina telefonsamtal. 
Vilket ser mörkt ut.
 Aaaaah, jag blir helt tokig av ilska. 
I am stressed som in i bänken!

Idag har allvaret börjat för många andra dock.
 Det känns lite knepigt att vara ledig när det är så många som redan har börjat skolan. 
Hmm. 
Och dessutom känner jag mej sjukt gammal.
 Hahaha.
Tänk då min 30-årskris...



Kommentarer
Postat av: nina p

Din 30-års kris kommer vara något utöver det vanliga ;)

2009-08-20 @ 10:03:47
Postat av: Anonym

Hahaha...i know! Tur att du vet hur du ska behandla mej då! Du är ju så bra på att påminna mej om min ungdom redan nu liksom! ;)

2009-08-20 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0