K: Packapackapacka

Åh. Jag är trött!
Och än sitter nattens illamående i.
Men nu har jag tagit fram resväskan och får faktiskt lite panik över allt som MÅSTE få plats!
Jag har inte riktigt insett att det bara är två dagar kvar tills jag far.
Stöööööört!

Oh holy, min packlista är liksom längre än mej!



Igår övade mostern och jag på hamburgare inför US&A, hehe, och sen kom Nine förbi, hon hade just fått sitt körkort! Grymt!

Äsch jag tar en break i packandet nu tror jag,
Finnkampen lockar lite mer för stunden! ;)

Jag är lite syrlig mot Telia för stunden.
What's up with att plötsligt inte låta mig skicka gratis sms?!
Och vad hände med vårt trådlösa internet!?
Å andra sidan ringer jag fortfarande Marr helt gratis i två dagar till! ;)


Kommentarer
Postat av: Marre

och OM vi ska utnyttja det då! :-)

2009-08-30 @ 11:22:00
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag saknar er enormt mycket!

2009-09-05 @ 12:31:12
URL: http://louisewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0