K: Idag.

Marr, nu får du faktiskt komma med ett inlägg!
Juppjupp, det är en order!

Jag kom nyss hem, det känns ganska tomt nu när alla jobbar eller pluggar eller nollas.
Så sett hade det varit skönt att komma iväg i tid till mitt universitet.
Men å andra sidan har jag äntligen lite mer ledigt och slipper stressa lika mycket!

Idag har jag fikat med två lyriska nollor, tränat, pratatpratatpratat, hembesökat och shoppat.
Men eftersom att vi inte sysslar med "dagens outfits" så får ni inte veta vad!
Haha!



Marr och jag kom fram till att vi längtar lite efter kylan iförrgår.
Jag brukar alltid få en teperiod under hösten.
Undrar om det kommer bli så denna hösten med?
Tror dock icke det, i mean, det ska vara 30-40 grader där jag är...

Nu ska jag gå upp och städa.
Jag har en irriterande ovana att lämna linsskal (endagslinser) i en cirkel runt handfatet.
Något som får min mor att gå bananas.
Egentligen vet jag inte varför jag gör det.
Lat? Hehe?
Det är ju ganska jobbigt att slänga sådant efter sej.
Nu har dock min syster (linsnybörjare) tagit efter denna vana.
Jag känner mej som en stolt förebild.
Så vi har varsitt berg vid handfatet.
I am not kidding.
Hon har till och med spridit ut sina "skal" på golvet.
Hahaha!



Joooo, och sen ska jag passa på att avråda alla som ska köpa Samsungmobiler att skippa det!

Toodles darlings!


Kommentarer
Postat av: Blondinlinus

Kräver "dagens outfits"! ;)

2009-08-23 @ 23:03:14
Postat av: Marre

lovely pic my dear, längtar nästan ännu mer efter höstis nu! såg dessutom mina vinterskor idag, helt lovely kängor, längtar tills de kan införskaffas! Och jag lovar att komma med ett inlägg snarast, nu när datorn och internet är på plats och fungerar! Pussypuss!

2009-08-24 @ 00:03:13
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Karre

JAG SAKNAR DEJ SOM BARA DEN MARR!!!!!!!

Och det hjälper verkligen inte att jag lyssnar på deppmusik...usch!!!

Förstår du hur upprörande allt är, jag använder aldrig mer än ett utropstecken! Är det the svarta ones?

2009-08-24 @ 09:47:40
URL: http://marrokarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0